Провокація – друге ім'я бренду Nasomatto. Після ольфакторних ігор з кокаїном та гашишем настала черга... випадкового аромату. Вибрані наосліп інгредієнти, таємницю яких Алессандро Гуалтьєрі розкривати не збирається, парфумер змішав у тому, що отримало назву Blamage (з німецької «ганьби», а з голландської «зразковий»). Сам Ніс (The Nose) називає своє творіння «невдалим збігом причин», що не применшує попит на флакони з білими кришками з сучкуватого березового поліна. Про історію створення аромату навіть знято фільм режисером Рігтером "The Nose - Searching for Blamage". Ніс - це, власне, сам Гуалтьєрі. Чому довільні інгредієнти? Тому що внаслідок випадковості чи припущеної помилки часом народжуються шедеври та геніальні відкриття. То чому б не помилитися навмисно?